Діагональні.Отримали свою назву за характером укладання ниток від однієї боковини колеса до іншого. Усередині каркаса, діагональні шари перетинаються хрест на хрест, і відповідно кількість шарів завжди парна (кратно двом). Позитивними властивостями є: - Простота виконання (конструкції). Технологічно більш просте виготовлення дозволяє знизити ціну, спростити і знизити вартість їх ремонту,
- якщо в такому виникла необхідність.
- Боковини діагональної шини мають більшу міцність, що дозволяє краще чинити опір бічним деформацій і бути більш стійким до факторів,
- що викликають пошкодження боковин.
- Корд покладений діагонально добре пом'якшує ударні навантаження, додає комфорту при їзді по дрібних ямок, знижує неприємні ефекти при
- переїзді стиків дорожнього полотна.
мінуси: - Позитивне властивість "м'якості" зменшує удари при пересуванні по нерівній поверхні, одночасно є і негативним якістю при хорошому дорожньому
- покритті. Справа в тому, що м'який протектор легко деформується, малюнок "стискається", порушується його властивості задані виробником.
- Зменшення розмірів канавок, а також зайва м'якість блоків протектора сприяють аквапланування і пробуксовці.
Радіальні.Мають відповідно напрямок ниток корду між бортами колеса по найкоротшій відстані, як меридіан на глобусі. У радіальних шинах, брекер бере на себе основне навантаження каркаса і проводиться з декількох металокордних шарів. Зазвичай два - три шари. Корд з металу (сталеві латунірованная нитки в середньому 0,2 мм в діаметрі звиті в трос) має велику міцність, менш схильний до старіння через теплових навантажень,краще відводить тепло з активних зон. Існують два вида таких шин: - Мелаллокорд в брекері,синтетичний корд в каркасі.Так нзвані "комбі". Присутність корду з металу одночасно з синтетикою дає можливість
- підвищити стійкість до утворення і збільшення тріщин протектора захистити від пошкоджень каркас і збільшити міцність бігової доріжки.
- Волокна текстилю брекере, синтетика в каркасі.
- Волокна текстилю в брекері, синтетика в каркасі.
До позитивних якостей радіальних шин можна віднести: На каркасні нитки передається навантаження спрямоване тільки радіально. Відповідно знижується сила діюча на розрив кожної нитки, що дозволяє в кінцевому підсумку в два рази зменшити кількість шарів каркаса. Це значно полегшує конструкцію, дозволяє краще відводити тепло, утворюється в процесі експлуатації. Оскільки кожен шар працює повністю самостійно, то і кількість шарів може бути довільним,а не обов'язково парним як в діагональних шинах. Більш жорсткий брекер (в рівнянні з діагональними) дозволяє підтримувати незмінним форму плями контакту з поверхнею, канавки і блоки протектора деформуються незначно, підтримуються заводські характеристики малюнка шини. Всі перераховані вище переваги виливаються в більш високу навантажувальну здатність радіальної шини (близько 20%), більшу максимальну швидкість, знижену масу, зменшенням нагріву (до 30%), еластичність в радіальному напрямку. Поєднавши в собі всі позитивні якості, радіальні шини дають поліпшену керованість, курсову стійкість, зниженим ризиком ушкоджень протектора, краще зчеплення з дорогою (особливо в складних умовах)
До мінісів овіднорситься: Більш висока вартість в порівнянні з діагональними. Підвищена еластичність боковин, особливо якщо тиск повітря всередині колеса занижено, може привести до пошкодження боковини при їзді по глибокій колії або паралельно з бордюром і ударом об блоки бордюру.
Резюмуючи все вищесказане, можна зробити висновок, що для легкових автомобілів краще радіальні шини, вони власне і найпоширеніші. Для вантажних ж авто, можливі обидва варіанти, і тут потрібно проконсультуватися з менеджером нашого інтернет магазину. |
Коментарі
Тут ще ніхто нічого не писав, стань першим!